KUNDE CASE
Sydjysk lastvognsservice
et større service eftersyn
Sydjysk Lastvognsservice er et all-round service værksted, som har holdt lastvogne, busser, påhængsvogne, varevogne og øvrige firmabiler kørende siden 1992. ‘Sydjysk Dækservice’, som er det andet ben i virksomheden, tilbyder 24-timers nødservice, hvis uheldet skulle være ude.
I 2020 kontaktede den daværende direktør og ejer Martin Johannessen for at give virksomheden et serviceeftersyn og toptune deres materialer. Og da jeg først havde præsenteret ham for mine ideer, gik det stærkt. Der blev opbygget en ny og brugervenlig hjemmeside, lavet nyt cool design på værkstedsbilen, skudt et hav af nye imagebilleder og portrætter, udformet visitkort og informative foldere samt produceret en branding video af virksomhedens forskellige servicer.
Virksomheden ejes i dag af dygtige Mads Sejrup, som er tidligere værkfører i firmaet, og som fortsat er tro mod det nye visuelle udtryk.
Salgsmaterialer
Foldere, logoflag, visitkort, plakater og andet salgsmateriale.
Web
Opbygning af brugervenlig hjemmeside fra bunden, toptuning af teksterne og integrering af videoklip og de mange nye billeder.
Branding
Video præsentation af virksomheden, imagebilleder samt medarbejderportrætter. Herudover foliering af en værkstedsbil.
Samarbejdet med holberg-marketing er helt suverænt. For mig er det vigtigt, at en aftale er en aftale, og det er det med Elisabeth.
Hun er utrolig dygtig til at få en hjemmeside, flyers eller andet, der skal bruges til marketing, til at ligne en million.